„To jsem vám tak jednou potřeboval zaplatit službu Fullboard u Blueboardu (ne, fakt se na programování antispamové ochrany pro shoutboard necítím) a jako nejjednodušší se mi zdála možnost zasláním sms zprávy z mobilního telefonu za 50Kč a aktivace Fullboardu na 2 měsíce. Tož jsem to objednal a skutečně smsku poslal.“
Odpovědí mi byla hbitá odpověď od mého operátora Telefónicy 02 „Premium sms (kod 10) tento druh sluzby není v siti 02 dostupny. Vase 02“.
Jako již zkušený mazák (stejný problém byl u předchozí SIM karty) jsem ihned volal na Centrum péče o zákazníka 02. Když jsem nějakému šeptajícímu pánovi vysvětlil problém, dost se divil, že nemám službu Premium SMS aktivovánu (je to přeci u každé simky od počátku aktivní), nicméně řekl, že mi to aktivuje a že během půl hodiny by to mělo fungovat. Na závěr mě poprosil, že prý mají nějaké dotazníky ohledně spokojenosti s Centrem péče o zákazníka 02, jestli bych mohl po ukončení hovoru s ním nezavěšovat, že mě přepojí na automat, který se mě zeptá. Už to mi přišlo trochu divné (že by měli takovou technologii, jako automat, který pozná, že odpovídám na otázku?), ale ok, tu půlminutu obětuju, aspoň se zasměju.
No a tak jsem počkal a po asi pěti vteřinách (když nic nepotřebujete tak jsou rychlí) se mi ozvala na druhé straně nějaká živá operátorka. Tak jsem ji trochu udiveně situaci vysvětlil, ona se mě zeptala, jestli ještě něco potřebuju (nebyla to blondýna?), tak jsem poděkoval, že JÁ už nepotřebuju nic.
V diskuzi je 2 komentářů, můžete přidat další