Uživatelské jméno
Heslo
Nemáte účet?

Jak spolehlivě otrávit spokojeného zákazníka?

Zelený mužíček | Čtvrtek 12.06.2008 22:00 Komentářů: 2

„Dnes jsem se na vlastní kůži přesvědčil, že ani sebelepší kvalita služeb není všechno. “

Jsem zvyklý chodit se nechat ostříhat vždy na jedno a to samé místo, vždy cestou ze školy, když mi má jet autobus o něco později a mi se nechce čekat na zastávce. Stejně tomu bylo dnes.

Vše bylo v naprostém pořádku, se stříháním jsem byl naprosto spokojen, až na jednu věc. Než na mě došla řada, trvalo to více než půl hodiny. Běžně zde totiž bývají kadeřnice dvě, dnes pracovala pouze jedna, a tak pochopitelně nestíhala. A tak namísto obyčejné „rychlovky“, dnes jsem zde strávil tři čtvrtě hodiny. Bohužel, ale já si za svých 80Kč představuji něco trochu jiného...


V diskuzi je 2 komentářů, můžete přidat další


Kategorie
Jak se žije v OstravěMultimediaTOPWebdesign a ITWindowsZe světaZelený mužíčekŽivot v České republice
RSS
ČlánkyKomentáře
Už jste četli?
Vánoční pohlednice – budete je posílat?Lížete žáby?
Zelený mužíček
Blog Registrace Archiv Autor Odkazy Síň slávy

Zelený mužíček - ikona Zelený mužíček - tak trochu jiný blog využívá 123CMS pro blog
RSS - ikona RSS pro články a pro komentáře
Kontakt - ikona Kontakt: mail@zelenymuzicek.cz